Car Cosmetics Piersma - Jeugdleden partij

Gister werd de laatste Car Cosmetics Piersma jeugdledenpartij verkaatst bij KV Exmorra.  Er werd gekaatst in een A- en B- klasse.

In de B-klasse speelden 4 partuur in een poule. Hier pakte het partuur Lieke Captein en Fedde Piersma de kransen. Zij wonnen beide partijen. De 2e prijs was er voor Bouwe Postma en Iris Buma. De gedeelde 3e prijs was er voor de parturen Amy Reuvers en Jitse Brander en Emke Piersma en Guus Captein.

In de A-klasse waren 8 partuur. Hier was de 1e prijs voor Stijn Feenstra en Roy Reuvers  en de 2e prijs voor Redmer Abma en Roan van Swinden Koopmans. De 1e prijs in de herkansing was er voor Aise Salverda en Wilmer Genee. De 2e prijs in de herkansing was er voor Marije Kuiper en Fenna Steigenga.

Daarna werden de winnaars van het competitiekaatsen bekend gemaakt.
Winnaar 2020 is .:
1. Welmoed Steigenga
2. Aise Salverda
3. Marije Kuiper
4. Doutsen Feenstra

En het slotstuk van de avond was de bekendmaking van de meest succesvolle jeugdkaatser van 2020: Roan van Swinden Koopmans.

Gefeliciteerd toppers!!!