Johannes van den Berg Jeugdleden-partij

Gister werd de J.A. van den Berg jeugdledenpartij gespeeld onder prachtige omstandigheden.

In de A-klasse kaatsten 6 partuur in twee poules. De winnaars van de poules speelden de finale tegenelkaar. Dat waren Kyano Van Swinden Koopmans en Hidde Postma tegen Stijn Feenstra en Welmoed Steigenga. Kyano en Hidde waren echt de sterksten en pakten op 5-1 6-4 de kransen.

1. Kyano Van Swinden Koopmans en Hidde Postma 🥇🥇🥇🥇

2. Stijn Feenstra en Welmoed Steigenga.

🥈🥈🥈🥈🥈

In de B-klasse speelden 4 partuur in een poule om de prijzen.  Na drie partijen hadden Fenna Steigenga en Amy Reuvers spannende partijen gespeeld maar wel alles gewonnen. Zij pakten de kransen. De tweede prijs was er voor Roy Reuvers en Iris Buma. Zij wonnen ook alle partijen maar verloren de partij tegen de winnaars  met  5-4 6-6. Gefeliciteerd!!

B-klasse:

1. Fenna Steigenga en Amy Reuvers 🥇🥇🥇