KV Exmorra

Familiepartij

Zaterdag 10 werd de jaarlijkse familiepartij georganiseerd. Deze keer niet door Club’77, maar door de dames van Club ‘22. En wat voor een partij! Met 21 partuur een prima gevulde lijst, Piter Wilkens, draaiend rad, het mooie weer en een strakke organisatie zorgde voor een prachtige dag!! Bedankt dames💪💪💪
Na de eerste omloop werd op een natuurlijke manier een A- en B-klasse geformeerd.
In de A-klasse ging de finale tussen Marco Lemstra, Petra en Geertje Hannema tegen Melle de Boer, Dooitze en Jeltje de Boer en man  familie de Boer op 5-4 de kransen mee.
In de B-klasse ging de finale tussen Jelly Kuiper, Nynke Kuiper en Sybe-Jan Koopmans en Lotte Bosma, Klaas Bosma en Geartsje Mollema. Hier was partuur Bosma duidelijk te sterk en pakten ook zij de kransen op 5–1.
Uitslag:
A-klasse: