Installatiebedrijf Johannes van den Berg Jeugdleden-partij

Vanmiddag werd de eerste ledenpartij gespeeld voor de jeugd. Er werd gespeeld in een A- en B-klasse met 7 partuur in de A-klasse en 6 partuur in de B-klasse.

Dank aan onze sponsor Installatiebedrijf Johannes van den Berg voor het beschikbaar stellen van de prijzen.

In de B-klasse werd gespeeld in twee poules van 3. Het partuur van Hidde Dijkstra en Roy Reuvers stond in de finale tegenover Doutsen Feenstra en Roan van Swinden Koopmans. De partij leek snel in het voordeel van Doutsen en Roan te kantelen. Maar Hidde en Roy kwamen goed terug, maar op de stand van 5-3 6-4, waren het toch Doutsen en Roan die der eerste kransen van het seizoen pakten.

B-klasse uitslag:
1. Doutsen Feenstra en Roan van Swinden Koopmans.
2. Hidde Dijkstra en Roy Reuvers.

In de A-klasse kaatsten 7 partuur een lijst. Het partuur van Hilde Stremler en Kyano van Swinden Koopmans stond in de finale tegenover Marit Feenstra en Marije Kuiper. En hoewel er steeds sprake was van spannende eersten, maakte het partuur van Marit en Marije minder fouten en wonnen zij op 3-5 4-6 de kransen. De finale van de herkansing ging tussen Else Salverda en Hidde Reitsma tegen Willem Jelle Feenstra en Jacob Ynze Jaspers. Else en Hidde pakten hier de enige prijs op 5-3 6-4.

Uitslag B-klasse:
1. Marit Feenstra en Marije Kuiper
2. Hilde Stremler en Kyano van Swinden Koopmans.
1. Herkansing: Else Salverda en Hidde Reitsma.

Alle prijswinnaars gefeliciteerd!!!