KV Exmorra

fam. Ypma Jeugdledenpartij

Op 6 Juli werd de familie Ypma jeugdledenpartij gespeeld voor onze jeugd. Dank aan onze trouwe sponsoren familie Ypma. We zijn er blij mee!!

In de B-klasse speelden 3 partuur in een poule. Welmoed Steigenga en Lieke Captein wonnen beide partijen en pakten de kransen. Voor Lieke de eerste krans in haar jonge kaatscarrière!

In de A-klasse speelden 6 partuur in een lijst. In de winnaarsronde stonden Anna Tolsma en Aise Salverda in de finale tegen Jurre Reitsma en Felker Elgersma. Verrassend genoeg wonnen Anna en Aise op 5-1 6-6 de kransen!!

In de herkansing werd de finale gespeeld tussen Willem Jelle Feenstra en Hidde Reitsma en Redmer Abma en Marit Steigenga. Dit werd een spannende finale gewonnen op 5-5 6-4 door Willem Jelle en Hidde.

Gefeliciteerd allemaal!!

A-klasse:

1. Anna Tolsma en Aise Salverda.
2. Jurre Reitsma en Felker Elgersma.

Herkansing:

1. Willem Jelle Feenstra en Hidde Reitsma

B-klasse:

1. Welmoed Steigenga en Lieke Captein.